سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسافر
  •   خدایا...............................
  • خدایا...
    اگه فراموشت کردم فراموشم نکن...
    اگه خطا رفتم...
    گناه کردم تو ببخش..
    کمکم کن تا بتونم درست برم...
    به من عقل دادی و توان دادی که بتونم فکر کنم و تصمیم بگیرم..
    اما زر و زیور دنیا چشم هام رو بست...
    دل به چیزهایی بستم که فنا پذیر هستن...
    اگر هم میخواهم سعی کنم خوب و درست باشم نمیگذارن ...
    سنگ میندازن جلو پاهای آدم....
    خدایا تو ابدی هستی..
    تو همیشه هستی و هر وقت صدات کنیم جواب میدی....
    مثل بعضی از آدما تنهامون نمیگذاری .....
    ماها بی وفا هستین اما تو وفا داری....
    خدایا تنهام نگذار..
    راه درست رو به من و همه کسانیکه تورو دوست دارن نشون بده....
    خدایا بابت هر چیزی که به من دادی ممنونتم و میتونم فقط بگم....
    خدایا شکرت...




  • نویسنده: فاطمه یوسف زاده(شنبه 86/2/22 ساعت 9:41 صبح)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • روزهای گذشته
    مسافر
    خدایا...............................
    شهوت بوسیدن
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 9109
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 0
  •   مطالب بایگانی شده

  • آذرماه
    دی ماه
    بهمن ماه

  •   درباره من

  • مسافر
    فاطمه یوسف زاده

  •   لوگوی وبلاگ من

  • مسافر

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی


  •   آهنگ وبلاگ من